Praneškite apie mus:



0

Jūs dabar tikriausiai jau būsite perskaitę mano pirmąjį straipsnį apie pirmąjį žingsnį į programavimo pasaulį. Jei jūs galvojate, kad tuo pirmuoju žingsniu viskas baigiasi, tai jūs stipriai klystate. Programavime egzistuoja daugiau nei vienas žingsnis, daugiau nei vienas etapas, kuriame reikia vis daugiau pastangų ir laiko.

Programavime egzistuoja trys pagrindiniai žingsniai, su vienu iš jų jūs jau susipažinote.
Pirmasis žingsnis visuomet yra sunkiausias, jame jus turite bet kokia kaina suprasti kas yra programavimas ir ką su juo daryti.

Antrasis žingsnis

Šiame žingsnyje jūs išbandysite savo kantrybę, kuri yra vienas iš svarbiausiu reiškinių. Kantrybės reikia visur, darbe, namie, mokykloje, be jos mes nenustyktumėme vienoje vietoje, negalėtume susikoncentruoti į darbą, ar į tai ką darai. Kaip ir visur, programavime jos reikia ypatingai daug. Taigi šiame žingsnyje, jums teks išmokti teorijos. Tai labai svarbus etapas, be kurio vargu ar kada nors taptumėte programuotoju. Teorija yra sausa šaka, bet panaudojant praktikoje, tai neįkainojamas dalykas.

Teorija

Kaip ir sakiau, teorija panaudojant praktikoje yra neįkainojamas dalykas. Imkime nors ir elementariausią pavyzdį. Tarkim važiuojant dviračiu, reikia žinoti, kad reikia laikyti pusiausvyrą, nes kitaip nugriūtumėte, o jeigu jūs žinotumėte tik tai, kad važiuojant dviračiu reikia laikyti pusiausvyrą, bet niekada nepabandytumėte to panaudoti praktikoje, jūs niekada neišmoktumėte juo važiuoti.

Praktika

Praktika yra taip pat svarbi kaip ir teorija, be jos negalėtumėme praktikuoti, o be praktikos mokėtume tik teorija. Praktikoje reikia nebijoti ekspermentuoti, išbandyti viską ką tik sužinojote iš teorijos. Joje svarbu susikoncentruoti į tai ką darai, čia ir išbandoma jūsų kantrybė. Kuo daugiau jūs praktikuosite, tuo geresnė programavimo ateitis jūsų laukia.

Tikslas

Šiame žingsnyje egzistuoja ir tikslas, kuris ir yra mokymosi dalis. Be tikslo mes darytume mažus dalykus, arba nedarytume nieko. Turėkite tikslą, užsibrėžkite ir realizuokite pritaikant tai ką jūs išmokote iš teorijos ir praktikos, mokykitės iš savo klaidų. Darant savo programą ar žaidimą mokykitės visko ko jums reikia realizacijai, tai padės jums įsisavinti sukauptas žinias.

Supratimas

Kaip manote, kodėl aš paminėjau kantrybę? Aš pabrėšiu, kad jūsų projektas gali užimti kelias savaites, mėnesius, metus, ar net visą gyvenimą. Tai priklauso nuo jūsų tikslo, pasistenkite tai įvertinti pagal savo galimybes ir kantrybę. Teisingai rinkitės tikslą, nepervertinant savęs ar savo galimybių.

Perskaityta: 1714 kartų
Žygimantas Baranauskas
El. paštas.: Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo spam botų. Jum reikalingas įjungtas Javasctipt kad jį matytumėte
Www.: informatikas.lt
Programuotojas su nemaža patirtimi, gyvenantis Kaune. Mokosi Kauno Technologijų Informatikos fakultete, parengemasias studijas programuotojo specialybei. Laisvalaikiu kuria žaidimus, programas, važinėja į konferencijas bei skaito knygas ir IT naujienas internete. Domisi video montavimu ir specialiųjų efektų kūrimu.
Susiję straipsniai
Autoriaus atsitiktiniai
Raktažodžiai
programavimas   
Patinka straipsnis?
dalintis Facebook
dalintis MySpace
dalintis Twitter
Digg it
Komentarai

Komentarų nėra. Norėdami komentuoti turite prisijungti
Prisijungti be Facebook
  
Pamiršau: slaptažodį | vardą
Kategorijos
 
url: http://idomu.manualai.lt...
Simboliai: 170
Kiek yra  17+16?
Informacija ir viskas kas yra pateikta manualai.lt puslapiuose yra nemokama, tačiau, galite mus paremti per PayPal: